ЗДО №26
м. Луцьк, Волинська область

Інформаційні цікавинки

Арт -терапія МАЛЮВАННЯМ одна з дієвих захопливих методик вивільнення емоцій на папері, а якщо це завдання набуває ще й творчо- креативного напряму, то це рай для дитячої фантазії!! МИ ТВОРИЛИ "ВИДУМАСИ- ВИКРУТАСИ ". Як Вам?

На зображенні може бути: 6 людей, дитина та текст

Психологічні практики в роботі з дітьми це розвиток кмітливості, командної гри, аналітичного мислення і вміння висловлювати доказову думку. Діти спробували себе у ролі детективів- вчились словесно описувати предмети, один одного, аналізувати емоції та події, а на завершення драйв гра. День позитивно активний!!!

На зображенні може бути: 8 людей та взуттяНа зображенні може бути: 6 людей, іграшка та взуття

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ІГРОТЕКА

Сьогодні, 19 березня 2024 у ЗДО #26 проведено ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ІГРОТЕКУ (практичний психолог Наталія Лоза) Діти-учасники були справжнісінькими ерудованими детективами!!! З легкістю та радістю виконали аж 10!!! складних завдань від Сороки Ворони, Цуци Аіни. Музичні релакс хвилинки: руханка "Пес Патрон", "Зоодискотека" швидко відновлювали сили, а ще найцікавіше це ДИПЛОМИ, МЕДАЛІ та ПОДАРУНКИ ЕРУДИТАМ!!! Дякую Журі та усім учасникам ігротеки!!! Особлива ПОДЯКА ЗСУ за захист та надану можливість у безпеці провести СВЯТО ІГРОТЕКИ!!

На зображенні може бути: 4 людини та текст «S SUPERB WRITER 2»На зображенні може бути: 6 людей та дитинаНа зображенні може бути: 6 людей, дитина та текст

Стрінг Арттерапія.

Розвиток творчих здібностей дітей у закладі дошкільної освіти. Психологічною службою ЗДО #26 ( психолог Лоза Н.П.) відновили ресурс під час релакс майстер класу . Дієво, продуктивно і на часі, кожен педагог створив своє Серце України, що надихає і відновлює.

Немає опису світлини.Немає опису світлини.

"Захопливі нейроігри"

Практичний психолог Лоза Н.П.Що це і навіщо? А ви знаєте, що Нейроігри сприяють розвитку міжпівкульної взаємодії мозку, ефективно та продуктивно розвивають пам'ять, концентрацію уваги, комунікацію, мислення. Вчать вибудовувати стратегії спільної діяльності, відновлюють та покращують психоемоційний стан. А ЩЕ .. ЦЕ НЕЙМОВІРНО весело !!!

Немає опису світлини.

У рамках "ТИЖДНЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ" психологічна служба ЗДО 26 Лоза Наталія Петрівна прийняла активну участь у відзначені міжнародного ДНЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ з метою формування у дітей загальнолюдських моральних цінностей. Перегляд і активне обговорення з дітьми мультиплікаційної казки "Соловейко з одним крилом ", мультик " Мотузки", захопила гра" Пташка" , як звучить твій голос". Арттерапепевтична психологічна організована діяльність. Діти ліпили та малювали, виражаючи свої відчуття крізь образ соловейка з одним крилом...з радістю вчились допомагати один одному. Повчально , душевно глибоко і по дитячому щиро з любов'ю.

Немає опису світлини.Немає опису світлини.Немає опису світлини.

Довідка про стан адаптації дітей молодшого дошкільного віку до умов ЗДО № 26  

Згідно річного плану 2023-2024н.р.психологічною службою ЗДО № 26 в особі практичного психолога Лоза Н.П. було проведено дослідження успішності процесу адаптації новоприбулих дітей до умов ЗДО, їх подальшої соціалізації, входження і звикання дитини до режиму дня, дисциплінарних вимог, до спілкування з новими дорослими та однолітками. Метою дослідження було виявлення успішно адаптованих дітей та таких , які мають труднощі адаптації. Для дослідження використано:

-методику спостереження за новоприбулими дітьми у різних видах діяльності: вільна гра ,заняття з вихователем ,прогулянки, прийом їжі, сон. Поза увагою не залишився загальний емоційний стан дитини впродовж дня.

-аналіз анкетування батьків з метою вивчення міжособистісних стосунків дитини під час гри ,виконання режимних моментів та особливостей розвитку та виховання.

       У 2 молодшу групу «Зернятко» станом на вересень 2023н.р. прийнято 20 дітей молодшого дошкільного віку. Було проведено спостереження під час вільної діяльності, ранкового прийому, режимних моментів, заняттях музичного виховання, аплікації, малювання. Проведено анкетування сімей. Труднощі адаптації виявлено :

  • Високий рівень-4 д.( 20%);
  • Середній рівень-11д.(55%);
  • Низький рівень- 5д.(25%)

       Результати адаптації дітей 1 молодшої групи «Сонечко» станом на вересень 2023н.р.спискових 25 дітей.

  • Високий рівень- 9д.(36%);
  • Середній рівень- 10д.(40%);
  • Низький рівень – 6д.( 24%);

      Загальна кількість: всього дітей 45.

  • Високий рівень адаптації – 13д.(29%);
  • Середній рівень- 21д.(47%);
  • Низький рівень- 11д.(24%).

              Головні причини ускладнення процесу адаптації пов’язані з недостатньою підготовкою дітей до нових умов збоку батьків :дитину не привчали до режимних моментів, недостатньо розвинуті культурно-гігієнічні навички, форсування періоду  адаптації, не сформованість у дитини позитивної установки на відвідування ЗДО,  не сформованість  предметно-практичної діяльності,  комунікативних навичок у спілкуванні з ровесниками  та дорослими, затримка формування емоційних зв’язків між дитиною і вихователем, безсистемне нерегулярне  відвідування ЗДО, повітряні тривоги, стрес. З метою покращення адаптації дітей психологічною службою надаються індивідуальні та групові консультації ( збори, Viber , Telegram спільноти, онлайн консультації на сайті ЗДО № 26 Facebook, підбір навчально-просвітницької інформацї для батьків та педагогів по темі адаптації).

         

 Психологічного службою ЗДО № 26 надано рекомендації педагогам :

1. Включати у всі види діяльності ігри, вправи, етюди на зняття емоційного напруження, дихальні вправи, відчуття задоволення, стимулювання потреби у спілкуванні.

2. Підбір фонотеки спокійної музики для проведення режимних моментів і сну.

3. Використовувати пальчикові ігри :нанизування на шнур великих пластикових кульок,  кілець, іграшки -  пищалки, використання їх для зняття і переключення уваги, емоційного врегулювання.

4. Використовувати прийоми та метод педагогічного впливу на формування потреби дитини у спілкуванні.

5. Надання батькам консультації стосовно адаптаційної поведінки дитини.

http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/25085440/7ac8492158dbc68654292615aed680c4.docx

                                                          

                                                                            

 

 

 

Логін: *

Пароль: *